facebook

piątek, 16 lipca 2010

Szukanie sensu życia

Znów zabiegana, bo z pracą tak jest, a przy takiej pogodzie to odechciewa się całkowicie wszystkiego. Szkoda, że nie mam klimatyzacji, bo nawet w nocy mi gorąco. A najgorsze jest to, że nic praktycznie nie jem i nie śpię po nocach, bo za gorąco. Szkoda też, że przy okazji nie znajduję chwili, by coś napisać, ale tak to czasem bywa.
meaning of life, monty python
Każdego dnia szukam sensu życia, jakiegoś celu, do którego można by dążyć. Czasem wydaje mi się, że z Julką już ten cel osiągnęłam i teraz mam już pustkę w życiu, ale czy to od razu ma znaczyć, że mam czuć się niepotrzebna? Staram się czymś zająć na nowo, rozwijać pasje, stawiać wyzwania, tylko samej często trudno się zmotywować. Na pewno się uda, bo bez tego celu, ciężko o uśmiech każdego dnia.
Antonina Kostrzewa
antonina kostrzewa podpis

Napisano już 2 komentarze/y. Zapraszam do dodawania kolejnych...
Już teraz przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

Strelicja pisze...

Wraz z minięciem upałów na pewno znajdą się nowe chęci do życia, a razem z nimi nowe cele i sens.

Pozdrawiam Strelicja
http://strelicja.blogspot.com/

Antonina pisze...

Upały minęły i rzeczywiście chęci jest o wiele więcej.
Pozdrawiam

Prześlij komentarz