facebook

piątek, 12 marca 2010

Nieco zmian

Zainteresowana wczorajszymi informacjami o testowym projektancie szablonów, postanowiłam także skorzystać. Zmieniłam cały swój szablon na nowy, dostosowałam go trochę, ale nadal nie spełnia on całkiem moich oczekiwań i ma jedną, ale poważną wadę. Strasznie wolno się ładuje. Cóż, widać, że dużo pracy przede mną przy dalszej modernizacji całego bloga. Wiem, że mogłam sobie przetestować nowy szablon i zostać przy starym, ale myślę, że już najwyższy czas na zmiany. W najbliższym czasie popracuję nad układem, czyli kolumnami po prawej stronie. Docelowo będzie jedna przechodząca w pewnym momencie w dwie.  Mam nadzieję, że nowy układ się spodoba. Muszę dokładnie sprawdzić w statystykach, ale niewiele osób korzysta jeszcze z rozdzielczości 800x600, by nadal mogli przeglądać moją stronę bez problemu. Blog nadal będzie nosił nazwę "Samotna w wielkim mieście", zaś ja sama w pozostałych portalach, gdzie jestem obecna zaczęłam używać określenia "Początkująca pisarka". Zobaczymy, może coś dobrego przyniesie mi ten ta nazwa, bo w końcu już za niedługo ukaże się moja debiutancka książka. O wszystkim oczywiście poinformuje na blogu, póki co nie chcę zapeszać. 
Moje wpisy można teraz czytać także na flakerze. Zapraszam do odwiedzenia strony.
Jutro lub w niedzielę na blogu pojawi się dłuższy wpis o technologii w życiu samotnych. Zaletach i wadach. Mam nadzieję, że znajdę trochę więcej czasu, by wszystko dopracować i by dobrze się wszystko czytało.
Jeśli macie jakieś uwagi, co do nowego wyglądu bloga, to piszcie. Wszelkie sugestie zawsze mile widziane.
Antonina Kostrzewa
antonina kostrzewa podpis

Nic jeszcze nie napisano. Zapraszam do komentowania...
Już teraz przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

Prześlij komentarz