facebook

czwartek, 6 grudnia 2012

Wakacje mają smak wiśni - zapowiedź książki

Dzisiaj nie będę dużo pisała. No może tak tylko troszkę. Chciałam wam przedstawić okładkę do mojej najnowszej książki, a dokładniej ebooka: "Wakacje mają smak wiśni". W książce tej poznacie Marcelinę, która właśnie kończy studia i zaczyna swoje prawdziwe, dorosłe życie - kariera, ślub, może i dziecko, to wszystko wydarzy się już za chwilę. Tylko czy niektóre przypadki nie sprawią, że poukładana przyszłość, nie  podąży własnym torem. Skąd ten smak wiśni? O tym przekonacie się w książce. Jak zawsze w moich książkach, nutka samotności, szczypta szczęścia i niekoniecznie książę z bajki. Gorąco polecam.
Poniżej przedstawiam okładkę, która jeszcze może ulec zmianie:
Antonina, kostrzewa, pisarka, ksiażka, ebook, wakacje
Książka ukaże się pod koniec grudnia lub na początku roku. Teraz, gdy tutaj to napisałam, będę musiała szybciej dopisać zakończenie i wykonać niezbędne poprawki. 
Antonina Kostrzewa
antonina kostrzewa podpis

Napisano już 2 komentarze/y. Zapraszam do dodawania kolejnych...
Już teraz przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

Kociak pisze...

Wiesz nawet fajny blog sama pisze wiele bogów i niedawno zaczełam pisać bardzo smutną hitorie 15 dziewczynki sama wymyślałam możesz ocenić pleas. Nazwa to Pamiętnik Samotności

Antonina Kostrzewa pisze...

witaj,
widzę, że od grudnia udało ci się kilka blogów stworzyć. Z pewnością zaglądnę na Pamiętnik Samotności i przeczytam twoją historię.
pozdrawiam

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails