facebook

środa, 7 kwietnia 2010

Taki jakiś

Ostatni wpis był mniej więcej testowy. Testowy pod względem sprawdzenia dat, bo kiedyś mi się wydawało, że wpis rozpoczęty z datą np. 10, a opublikowany 15., wyświetlał się i tak, jako dziesiąty. Może mi się wydawało, może nie, ważne, że już mnie ten problem nie będzie męczyć więcej. 
Dzisiaj w sumie nie mam za dużo czasu, ale postanowiłam w końcu dokończyć, chociaż po części, zakładkę "Ksiażka". Oczywiście skończona nie jest, brakuje zdjęć i treści, ale wszystko w swoim czasie. Ważne, chociaż już nie jest całkowicie pusta i nie straszy. 
Po opublikowaniu felietonów o samotności i wkrótce swojej książki, pewnie na tej drugiej skupię się w dalszym życiu bloga. Mogłabym założyć nowego bloga, jako Początkująca pisarka, ale w ten sposób to na nic nie będę miała czasu. 
jak zostać sławnym blogerem
Mam nadzieję, że stali czytelnicy wybaczą mi, bo o samotności jeszcze nie raz tutaj napiszę. 
W końcu zegar mojej samotności bije, co godzinę. Śmierć go nakręca, tylko ona, tylko ona na mnie czeka..
Antonina Kostrzewa
antonina kostrzewa podpis

Nic jeszcze nie napisano. Zapraszam do komentowania...
Już teraz przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

Prześlij komentarz