facebook

środa, 21 kwietnia 2010

Samotne środy czy czasu więcej?

Patrzę tak na mojego bloga i widzę, że najwięcej wpisów pojawia się w środy. Trochę to dziwne, ale widocznie tak musi być. Wcześniej pisałam jeszcze w niedzielę, ale niedziela, jak to niedziela - pozostaje mi tylko myśleć o tym ile godzin mi zostało do poniedziałku. Podobno u większości z nas, tak koło godziny 17 przychodzi do głowy ta myśl, że to już koniec weekendu i zaczynamy rozmyślać o pracy. No może niektórzy z utęsknieniem, ale większość chyba z lekką nutą nienawiści. 
Ostatnio próbowałam napisać coś nowego na bloga i nawet zaczęłam, ale jak to bywa w moim przypadku, ciężko jest skończyć. W takim wypadku o samotności w związkach będziecie musieli poczytać w innym terminie, bo dzisiaj już tego wszystkiego nie skończę. Szkoda trochę, że nie mam samozaparcia, by skończyć, to co zaczęłam, ale odkładanie na później nie jest takie straszne. Zwłaszcza, jeśli w końcu udaje mi się coś wykonać. Może akurat w niedzielę będzie odpowiedni czas by coś dokończyć??
time running
Sprawdzałam ostatnio akcję Lubię czytać, którą promuję na swoim blogu. Popatrzyłam na ranking z boku i aż nie mogłam uwierzyć, że wśród stron wspierających jestem w pierwszej dwudziestce, a to znaczy, że wiele osób wchodzących na moją stronę korzysta z tego odnośnika. Ciekawe tylko, ile z nich sięga po książkę?
Co zaś się tyczy mojej książki, to ona fizycznie już jest i wychodzi tylko, że to ja taka nadpobudliwa jestem i nie mogę się jej doczekać. Pewnie bym pojechała do drukarni obserwując druk i zabierając tą jeszcze ciepłą, pierwszą. Gdy tylko będę ją miała już w ręce to na pewno was powiadomię, a minie jeszcze trochę czasu, nim trafi do księgarni w całym kraju. Daty oficjalnej premiery jeszcze nie ma, więc i ja muszę jeszcze poczekać. Nie wiem, może inni debiutanci nie mają takich problemów, jak ja i nie są tacy niecierpliwi.
To dzisiaj tylko taki krótki wpis, a na koniec coś miłego:








Antonina Kostrzewa
antonina kostrzewa podpis

Nic jeszcze nie napisano. Zapraszam do komentowania...
Już teraz przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

Prześlij komentarz