facebook

poniedziałek, 5 października 2009

Ten piękny październikowy wieczór

I choćby cały dzień był szary i zły, to zawsze nadchodzi te kilka chwil w ciągu całej doby, kiedy mamy chwilę spokoju i możemy spokojnie zacząć myśleć. Moja chwila troszkę się przeciągnęła, ale taka właśnie miała być. Nie napiszę: "Przecież pisać muszę!", lepiej brzmi - chciałam i nadal chcę, tylko najwięcej czasu zabiera mi praca i sen. Bez tego drugiego można jakoś funkcjonować, to bez pierwszego długo nie przeżyję, niestety.
Nie ma, co się tutaj rozczulać nad pracą, bo trzeba kilka rzeczy napisać. Blog istnieje już 5 miesięcy i ma już ponad 50 postów. Może to i krótko, i mało, ale dla mnie to już jest jakiś sukces, bo znając swój zapał do wszystkiego, myślałam, że po trzech miesiącach wszystko przepadnie. Jest dobrze, mogło być jeszcze lepiej, ważne, że ja sama jestem zadowolona. Jak zwykle jedna rzecz nie daje mi spokoju, czyli brakujące felietony. Skończę je, to będę mogła zając się spokojnie moją dalszą pracą i nadrobić zaległe rzeczy na bloga. Ważne by pisać, bloga, książkę i nie odrywać się za bardzo marnując czas na miliony różnych rzeczy.
Wracając do książki, to jak już zapowiedziałam. Przesłałam ją do pierwszych wydawnictw. Na pierwszy ogień poszła wersja elektroniczna. Papierowa zostanie wysłana w środę/czwartek. Jak na mnie to już duży postęp, chociaż kliknięcie na ikonę "Wyślij" zabrało mi trochę czasu i nerwów.  Było ciężko, ale się udało. Kolejny krok zrobiony. Oczywiście nie będę teraz co pięć minut wyczekiwać odpowiedzi, ale mam nadzieję dostać jakąkolwiek. Nazw wydawnictw nie zdradzam, ale myślę, że ich odpowiedzi będę mogła tutaj umieścić, chociażby po to, byście mnie pocieszyli i zmotywowali do dalszego działania.
Teraz mogę wam życzyć tylko słodkich snów.
Vincent Van Gogh Starry Night
Vincent Van Gogh "Starry Night"
Fot.: www.greggchadwick.blogspot.com
Antonina Kostrzewa
antonina kostrzewa podpis

Nic jeszcze nie napisano. Zapraszam do komentowania...
Już teraz przyłącz się do dyskusji i dodaj nowy komentarz

Prześlij komentarz